سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جابجایی گیاهان آپارتمانی

جابجایی گیاهان آپارتمانی 


جابجایی گیاهان آپارتمانی در جابجایی یگیاهان نقش مهمی در زندگی ما دارد و حضور آنها در خانه و آپارتمان و حتی محل کار می تواند کمکی هرچند اندک به زیبایی فضا و روحیه افراد کند. به خصوص کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند. حال تصور کنید با کمک شرکت باربری تهران علاوه بر اثاثیه منزل قصد جابجایی گیاهان را نیز داشته باشید. حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه گیاهان را حمل کنید؟


این موضوع در مسافت های طولانی و حمل بار به شهر دیگر اهمیت زیادی پیدا می کند و با اسباب کشی و جابجایی اثاثیه از یک منطقه آب و هوایی به منطقه دیگر اهمیت آن دو چندان می شود. بنابراین رعایت اصول جابجایی در زمینه حمل گل و گیاه در اساس کشی ضروری است. بنابراین، اگر قصد استفاده از خدمات باربری و اتوبار تهران را دارید و تعدادی گل و گیاه در منزل یا محل کار خود دارید، می خواهید آنها را با خیال راحت و ایمن به مکان جدید منتقل کنید.


موارد زیر را حتما رعایت کنید:

دسته بندی گلدان ها یا ظروف گیاهی بر اساس نوع و جنس آن ها از جمله شیشه، پلاستیک و...

قبل از جابجایی گیاهان و گلها را آبیاری کنید، اما زیاده روی نکنید. تا جایی که خاک آنها کمی مرطوب باشد.

گلدان های کوچکی آماده کنید و گل ها را در آنها قرار دهید و تا حد امکان در جعبه هارا محکم کنید.

گیاهان را به عنوان یکی از آخرین مراحل در کامیون قرار دهید.

اگر قصد حمل بار به شهر  دیگری را دارید سعی کنید زمانی را برای حمل و نقل و اسباب کشی انتخاب کنید که در آن روز کمترین نوسان و تغییرات دما را داشته باشد.

اگر تعداد گل ها و گیاهان شما کم است و سایز گلدان آنها زیاد نیست، می توانید با ماشین شخصی خود آنها را به مکانی جدید منتقل کنید.

بسته بندی اثاثیه غرب تهران


مراحل زیر را در زمان مناسب انجام دهید:

ورقه های زباله را در جایی که می خواهید خاک گلدان را عوض کنید پخش کنید.

یک گلدان جدید آماده کنید و در گوشه ای قرار دهید.

خاک و مواد مغذی جدیدی را که می خواهید در پای گل بکارید در دسترس قرار دهید تا بتوانید به سرعت از آن برای تغییر خاک استفاده کنید.

کف گلدان را با کمی خاک ساده پر کنید و بقیه را با مخلوطی از خاک جدید و آرماتور پر کنید.